Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Belysningspaket

Produkter
(logga in för att koppla)

elektronen

Medlem
till produkter i mindre format så kan det vara lite mycket med 600w. Jag har paketet med 3x220w från kaffebrus till porträtt, och får nästan alltid ställa ner styrkan ganska mycket. Kanske ett ljustält med några lampor till? jag brukar maila kaffebrus när jag är osöker, de kan säkert ge dig tips på vad för lampor du behöver för tex ett ljustält.

Jag tror att prisskillnaden beror på vilken typ av lampor det är, Ebay-kitet verkar vara glödlampor av nåt slag, hittade ingenting om vilken styrka det var heller.

Tack för svaret.

Pendlar nu också på om man skall köra solf box lampor eller dessa med metalhöljen. Fördelar? Nackdelar?

Ja, det finns så mycket att välja på och hittills har jag endast tagit naturfoton i utlandet (stränder och dylikt). Aldrig fotat produktfoto.

ANNONS
Götaplatsens Foto