Annons

Besöksvärda foto-begagnathandlare, Sverige & Europa

Produkter
(logga in för att koppla)

Canalog

Avslutat medlemskap
Jag har nu gjort ett nytt ämne i stället för att skriva i en tidigare tråd här på Fs om den välbekante begagnat-handlaren L-foto i Vansbro: jag har själv handlat där några gånger, han har väldigt mycket i lager och har bra koll på vad som finns och inte...

Det jag nu söker, är mera info ur den svenska tidskrift han som har L-Foto gärna visar upp, (var det veteranfordons-magasinet "Nostalgia", eller Allt om Hobby, eller annan tidskrift??) där hans lilla affär i Vansbro var en av fem tror jag väldigt besöksvärda begagnathandlare inom foto över hela Europa...

Numera visar han nog mest bara klippet om egna butiken i Vansbro, men vilka var de andra utländska butikerna? En låg i ett f.d. östeuropeiskt land tror jag...

Jag skulle gärna vilje veta vilka de andra var...den anrika SHphoto i Nürnberg, var det en av dom andra handlarna??

Om någon här på Fs kunde hjälpa mig att ta reda på vilken tidskrift och Nr./ årgång som artikeln var publicerad i, eller ev kunna förse mig med fotokopior av artikeln, vore jag mycket tacksam!!
/B
 
ANNONS