Annons

Best Canvas

Produkter
(logga in för att koppla)

Bollero

Aktiv medlem
Jag ska beställa ett antal Canvas från Best Canvas. Det går att lägga till något som dom kallar Skuggram. Jag tycker det är lite svårt att se/få grepp om hur det skulle se ut. Har någon testat detta tillägg till Canvasen?
 

Bollero

Aktiv medlem

pdahlen

Aktiv medlem
Jag har köpt en hel del canvas från Bestcanvas och är väldigt nöjd med priser, kvalité och leveranstider. Dock så har jag aldrig fått någon information i SMS att leveranserna har kommit till utlämningsställen så man får gå in och följa leveransen, tror det är UPS och se i den länken när den kommit fram.

Har enbart köpt canvas utan ram. Jag kunde inte se något om skuggram, det jag hittade var premiumram med följande text

Ramverket för valet av din bild på canvas. De karaktäristiska vikta kanterna på duken syns genom den dekorativa svävande ramen, vilket gör denna typ av ram till en mycket populär stil i gallerier.
 

Bollero

Aktiv medlem
Jag har köpt en hel del canvas från Bestcanvas och är väldigt nöjd med priser, kvalité och leveranstider. Dock så har jag aldrig fått någon information i SMS att leveranserna har kommit till utlämningsställen så man får gå in och följa leveransen, tror det är UPS och se i den länken när den kommit fram.

Har enbart köpt canvas utan ram. Jag kunde inte se något om skuggram, det jag hittade var premiumram med följande text

Ramverket för valet av din bild på canvas. De karaktäristiska vikta kanterna på duken syns genom den dekorativa svävande ramen, vilket gör denna typ av ram till en mycket populär stil i gallerier.
Jag har fått mina leveranser hemkörda (lyxigt värre) och gratis frakt vid beställning över 800 kr.
Tillägg Skuggram kanske är ngt nytt tillägg. Kostar ca 60 kr /tavla.
Det skulle vara roligt att höra om det är någon som har testat Skuggram.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Jag var inne och testade med en bild. Väljer du skuggram så får du en ram som inte går runt själva bilden utan bilden ligger på ramen en bit in från ramen med en svart ”skugga” mellan ram och bild. Som visas på deras demobild. I mitt exempel så skulle jag betala 124:- extra för ramen och det är ju inte så farligt, har dock valt utan ram för mina canvas
 

Bilagor

Bollero

Aktiv medlem
?????

Ramen på bilden är inte tryckt. Det är en ram.

Eller?
Misstänkte det.
Best
Jag var inne och testade med en bild. Väljer du skuggram så får du en ram som inte går runt själva bilden utan bilden ligger på ramen en bit in från ramen med en svart ”skugga” mellan ram och bild. Som visas på deras demobild. I mitt exempel så skulle jag betala 124:- extra för ramen och det är ju inte så farligt, har dock valt utan ram för mina canvas
Tack 👍Nu förstår jag 😊

Canvas utställningar :
Vanlig ram
Skuggram
Utan ram är väl det vanligaste??

Jag valde oxå utan Skuggram.
Känns som Canvas tavlor blir bäst ramlösa 😊
 

fotobollfoto

Aktiv medlem
Misstänkte det.
Best


Tack 👍Nu förstår jag 😊

Canvas utställningar :
Vanlig ram
Skuggram
Utan ram är väl det vanligaste??

Jag valde oxå utan Skuggram.
Känns som Canvas tavlor blir bäst ramlösa 😊
Utan ram! Då kan köparen själv välja hur den vill ha det där tavlan ska hänga.
Men ibland så framhäver ju ramen tavlan även i galleriet. Så det blir en avvägning.
 

Bollero

Aktiv medlem
Ja, det är en avvägning som du säger. Jag har beställt bla ett 10 - tal små canvas 40x40 och dom behöver ingen ram tycker jag.
Skuggram passar nog bättre till större tavlor.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Ja, det är en avvägning som du säger. Jag har beställt bla ett 10 - tal små canvas 40x40 och dom behöver ingen ram tycker jag.
Skuggram passar nog bättre till större tavlor.
Ja eller tvärtom:), gissar att 40x40 blir 45x45 med ram och man får en tydligare markering av bilden med ramen om de är små. Själv har jag ofta stora bilder runt 80x60 till 120x90 och där kanske inte ramen framträder så mycket eftersom bilden tar så stor plats.
 
ANNONS