Annons

Betatesta ny design på "förstorad bild"?

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ja, vissa tycker säkert det är kanon, men jag hade klarat mig utan det. Kanske att man kan stänga av det i sina inställningar?
Kan fundera. Ibland tycker jag vi lider av för mycket inställningar vilket gör att inställningssidorna blir väl långrandiga/plottriga. Men jag förstår exakt problemet och vi tar ett snack!
 

ewachris

Medlem
Ser snyggt ut i förstorat läge, trots att det på min laptop egentligen blir en förminskning av bilderna...... "Ursprungsbilderna" - alltså innan förstoring - varför har de blivit så dassiga????? Skärpan lyser ju med sin frånvaro. Har suttit och mixtrat med en bild och kollat tillbaks på min bild på PS gång på gång och där är den precis så skarp som jag önskar. Kollar på FS och ser en väldigt oskarp bild innan jag tar förstorat läge - då finns plötsligt skärpan på plats...... Konstigt.... Har kollat andras bilder också och det ser inte kul ut. Ska kolla på den stationära datorn när jag kommer till Karlstad. Jag kör Explorer om det har något med saken att göra.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ursprungsbilderna är samma som de alltid varit och likaså sidan som visar dem. De bilderna (600px storleken) skapas om av vår server och de kan ibland upplevas som de tappar stinget. Personligen ser jag sällan det men många skriver "klicka på förstora för att se min bild ordentligt".
 

Tell

Aktiv medlem
Min enda egentligen reaktion på den här grejen är att gradienten där uppe var ganska ful. Såg lite billig ut typ.. Men annars var det ju finfint iaf. :)
 
ANNONS