Annons

Bildpooler

Produkter
(logga in för att koppla)

Sedell

Aktiv medlem
Är det bara jag som irriterar mig på bilder som hamnar i fel pooler? I poolen "de glömda rummet" hamnar en hel del som inte borde va där. Vad kan man göra åt problemet? Pooldefinitionerna ska följas tycker jag, speciellt när det gäller intressepoolerna.
 

lottawe

Aktiv medlem
Sedell skrev:
Vad kan man göra åt problemet? Pooldefinitionerna ska följas tycker jag, speciellt när det gäller intressepoolerna.
Sållning av poolvärd. Men det är ett ämne som många gånger skapar agg förstås..

Jag håller med dig om att det är tråkigt att så mycket hamnar fel. Sen imponerads jag av att det faktiskt ofta är ganska aktiva medlemmar som varit med länge som felplacerar sina bilder. Hade det varit nybörjare hade det varit mer förståeligt att de missar poolbeskrivning och syfte någn gång..
 

Sedell

Aktiv medlem
Jo visst agg kan det säkert väcka men det får man ta som poolvärd i så fall. Man måste ju som medlem acceptera reglerna annars har man ju inte här att göra. En bild som hamnar fel tränger ju bort andra bilder, och att man går till en pool för att få se speciella typer av bilder. Att gamla medlemmar lägger bilder fel handlar nog om att de aldrig läst igenom definitionerna, och att de tycker att de inte spelar någon roll - de finns ju redan så många felplacerade bilder, lägger jag in den så kanske jag får en kommentar.

Kanske grinigt av mig men jag tycker det stör. Jag skulle ställa upp som poolvärd om det inte va för att jag ligger i lumpen.
 

Canalog

Aktiv medlem
Bildpoolen ”allt som kommer i vägen”

Använd gärna rapportera-funktionen på bilden, så fixar vi (om vi håller med).
Det gick inte att lägga in min nya bild i den rubricerade bildpoolen - jah har försökt flera ggr men förgäves...
Fick följande felmeddelande:

Unknown relation: Folder2Item::revisionsNo entity for relation:
Folder2Item::revisions

Jag frågade poolvärden nyss, han visste heller inte.

Vet nån på fotosidan eller är det bara att glömma den funktionen fortsättningsvis??
Mvh
/B
 

Bengt RBK

Aktiv medlem
Samma problem för mej

Det gick inte att lägga in min nya bild i den rubricerade bildpoolen - jah har försökt flera ggr men förgäves...
Fick följande felmeddelande:

Unknown relation: Folder2Item::revisionsNo entity for relation:
Folder2Item::revisions

Jag frågade poolvärden nyss, han visste heller inte.

Vet nån på fotosidan eller är det bara att glömma den funktionen fortsättningsvis??
Mvh
/B
Unknown relation: Folder2Item::revisionsNo entity for relation:
Folder2Item::revisions vid försök att lägga in bild i grupp
 
ANNONS