HRL
Aktiv medlem
Söker... alltmer förtvivlat efter ett riktigt
bra bildvisningsprogram - TOPPKLASS - med möjlighet att lägga till ljud - musik framför allt.
Har ägnat några dagar åt att testa Photodex som
fått cred av flera användare på fotosidan.
Lättanvänt och helt ok, men bilder från min
D200 mister alltför mycket skärpa, oavsett inställning i programmet.
Mycket tacksam om någon har ett bra förslag...
programmet får kosta om det håller kvalitet!
/Roger
bra bildvisningsprogram - TOPPKLASS - med möjlighet att lägga till ljud - musik framför allt.
Har ägnat några dagar åt att testa Photodex som
fått cred av flera användare på fotosidan.
Lättanvänt och helt ok, men bilder från min
D200 mister alltför mycket skärpa, oavsett inställning i programmet.
Mycket tacksam om någon har ett bra förslag...
programmet får kosta om det håller kvalitet!
/Roger




