Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildvisning, Malmö, Natur, Norge

Produkter
(logga in för att koppla)

puppetm

Aktiv medlem
Hejsan alla,
Tänkte bjuda in Alla fotosidan medlemmar till bildvisning.
Jag går numera på Folkhöskola i Norge, Naturfoto i Sogndal. Och nu är jag hemma på lov och kommer ha en fin fin bildvisning på Torsdag 19:00, med övertoning och allt sånt där tjaffs ;)

Så om du är intreserad så skicka iväg ett mail till mig för mer information när var och hur. Begränsat antal platser, först till kvarn.

MVH Daniel Eriksson
[email protected]

Jag skulle så gärna vilja, men jag är ju i sthlm och är oerhört lat.

Jag saknar dig Pupp, så om inte annat så ska jag tänka lite extra på dig den dagen :)

Efwa skrev:
Jag skulle så gärna vilja, men jag är ju i sthlm och är oerhört lat.

Jag saknar dig Pupp, så om inte annat så ska jag tänka lite extra på dig den dagen :)

Vad du är söt då Efwa ;) Ska tänka på att du tänker på mig ;)
Synd att du inte kan komma men vem vet en visning i Sthlm kanske kommer? ;)

Tjenare Daniel! Så du är hemma på oktoberlov nu. Allt bra i Sogndal eller? Ngt kul att berätta? Blir det någon förbättrad klättervägg?

Kul att du ska ha bildvisning, har du blivit kung på bildprogrammeringen på skolan nu eller? :)

/Gustaf

Gnurra skrev:
Tjenare Daniel! Så du är hemma på oktoberlov nu. Allt bra i Sogndal eller? Ngt kul att berätta? Blir det någon förbättrad klättervägg?

Kul att du ska ha bildvisning, har du blivit kung på bildprogrammeringen på skolan nu eller? :)

/Gustaf

Jo jag är hemma på Höstferrie nu ;)
Jodå allt är fint där ;) helt underbart ;)
Nja inte riktigt, har varit mycket prat vi kommer klättra på den andra i sogndal i stället, verkar det som. Men vi har rappelerat ifrån gymnastiksalen, nästa projekt är ifrån Stjernehimlens fellesrum ;)

Verkar som det, eller dom andra har inte börjat jag har lånat hem skolans övertoning och den gamla bandspelaren ;)

MVH Daniel

ANNONS
Götaplatsens Foto