mie009
Avslutat medlemskap
Jag har skaffat en minipc som står vid tv:n Här ska ett större urval av mina bilder ligga för familjen att skåda tänkte jag. Men nu letar jag efter ett program att ha som bildvisningsprogram. Det behövs inte finnas någon redigeringsmöjlighet utan ett rent "uppspelningsprogram" där man kan skapa collage och smart collage.
Det jag är ute efter är att gränssnittet är helt och hållet anpassat till detta behov. Utan allt annat som stör. Jag vill att det ska vara enkelt för alla att starta programmet och få en överskådlighet över vilka collage, album och "showrooms" som finns och starta bildspel eller ta fram miniatyrer på dem. Det skulle ju naturligtvis också underlätta om jag kan ha samma program på min dator och göra nya "playlists" som jag kan föra över till min minipc.
Alltså, ett Itunes för bilder
Det behöver inte vara gratis.
Någon som vet något bra? Skulle vara så glad.
Det jag är ute efter är att gränssnittet är helt och hållet anpassat till detta behov. Utan allt annat som stör. Jag vill att det ska vara enkelt för alla att starta programmet och få en överskådlighet över vilka collage, album och "showrooms" som finns och starta bildspel eller ta fram miniatyrer på dem. Det skulle ju naturligtvis också underlätta om jag kan ha samma program på min dator och göra nya "playlists" som jag kan föra över till min minipc.
Alltså, ett Itunes för bilder
Någon som vet något bra? Skulle vara så glad.