Annons

Billiga foto affärer i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

quackpack

Aktiv medlem
Hallå!
Är på jakt efter en Canon Eos 300D och tänkte höra om någon vet nån bra foto butik i göteborg som kanske säljer den till ett bra pris?
har hört på Ericsson Foto i mölndal, Grafi på Maria plan, och Expert på Avenyn... alla tips välkommnas :)
//Mvh Peter

scandinavian foto har tagit över Voxon ute i mölndal och har butik där (tror jag)
Sen finns ju fotobutiken i focushuset vid liseberg.. dom är inte billigast men dom har bra service.

Japanfoto (utsidan femmanhuwet, hörnet mot dropttnigngatan) har rätt bra priser för att vara i butik.

Framför allt är de billiga på framkallning, men det bryr ju dig inte om så länge till ;-)

Expert på Avenyn (Götaplatsen, nästan) och Fotobutiken i Gårda hade 300D kvar i onsdags. Expert hade dessutom den med plastgluggen kvar.
M.v.h,
Anders

ah okej :) fan hoppa av glädje när ja såg 10.500 men så va de utan objektivet :( fan då e Expert och Ericsson Foto billigast hittils me sina 11.395, om man inte köper den från fyndborsen.se dvs men ja vill köpa från affär..

Dom skuvar ju ihop nån kamera där borta på baksidan, Trasselblad eller nått sånt. Kan man inte få dom billigt på nån fabriksförsäljning eller outlet. Kanske med smärre skänhetsfel. *s*

/08

Jag köpte den sista (butiksexet) på Expert på Backaplan i förrgår för 11.995 med objektivet till. Den kanske finns kvar på andra Expert-butiker även om han sa att de hade en lista med förköp som väntade på leverans.
Är hittills supernöjd med min 300D! :)

ANNONS
Götaplatsens Foto