Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Billigast framkallning

Produkter
(logga in för att koppla)

hunterthompson

Aktiv medlem
Hej alla. Letar efter bra ställen att framkalla rullar. Fick höra en del om butiker i Stockholm, Svenska Foto och andra där man kunde få en rulle framkallad för 35-40 kronor. Nu bor jag i Göteborg och skulle vilja ha tips på antingen billiga ställen här (som om de skulle finnas) eller exempelvis postorderframkallning, vart som helst sålänge det är billigt!

Nån som vet ?

Simon

Hej alla. Letar efter bra ställen att framkalla rullar. Fick höra en del om butiker i Stockholm, Svenska Foto och andra där man kunde få en rulle framkallad för 35-40 kronor. Nu bor jag i Göteborg och skulle vilja ha tips på antingen billiga ställen här (som om de skulle finnas) eller exempelvis postorderframkallning, vart som helst sålänge det är billigt!

Nån som vet ?

Simon

Hej Simon!
Du besök gärna min hemsida.
www.enbrabild.se

Mvh
Rolf

ANNONS
Götaplatsens Foto