Annons

Bröllopsbilder som konst (ljus, komposition och posering) Workshop m Benny Ottosson

Produkter
(logga in för att koppla)

Sockra

Aktiv medlem
Jag undrar om det finns fler än jag som skulle vilja gå workshopen "Bröllopsbilder som konst (ljus, komposition och posering)" för Benny Ottosson i Tanumshede. Blir vi 4 personer kostar den 2000 kr. Datum är inte spikat men det kan vi ta om vi får ihop ett litet gäng.

Kom igen det blir kul.
 
Har själv med vänner bokat in oss hos Benny i mars 2012.

Hans workshops är grymt bra och Benny är en suverän lärare och pedagog.
Mycket inspirerande och lärorikt.
Skall bli fantastiskt kul! Kollegor som varit hos Benny är mer än nöjda.

Det lär bli fler tillfällen!
 
Jag är fortfarande intresserad.

Jag har inte varit så aktiv här på ett tag för jag har fullt upp med att fotografera=)

men jag är fortfarande intresserad av att går en workshop och samla ihop ca 4 st med mig. Skulle vara mest intressant i vår, typ maj, för då har det ju blivit lite roligare miljö utomhus=)

Men vi sätter ihop några och gör en förfrågan.?
 
Jag har inte varit så aktiv här på ett tag för jag har fullt upp med att fotografera=)

men jag är fortfarande intresserad av att går en workshop och samla ihop ca 4 st med mig. Skulle vara mest intressant i vår, typ maj, för då har det ju blivit lite roligare miljö utomhus=)

Men vi sätter ihop några och gör en förfrågan.?

Jag är också intresserad om vi blir ett par stycken.
 
Vilken trevlig tråd :) Ni är så välkomna. Självklart kan ni komma två stycken också. Det blir något dyrare, men i gengäld får ni fota mer, fråga mer och kan skräddarsy dagen lite mer, än om ni är fyra. Men även det fungerar såklart. En fördel är om ni är på ungefär samma nivå. Då är det enklare för mig att göra finplaneringen och ni får förmodligen ut mer av dagen också.

Hör av er om ni har frågor och funderingar.

Mer info »
 
Vad roligt det hade varit att gå den kursen, det skulle jag behöva. :) Finns det några preliminära tider? Det var ju en liten bit att åka. :)
 
Hej alla

Såklart kan Benny inte hålla kurs för oss på helger för dom är ju vikta åt bröllopsparen..... Men jag kan hela maj utom första veckan. Kan ngn/några ge förslag. Betalning sker 14 dagar innnan workshopen.

Jessica
 
Hojta till när närmare datum finns, blir det en veckodag måste jag tyvärr hoppa eftersom jag har så långt att åka. Annars funkar alla helger i maj förutom 25e.
 
Jag kan hela vecka 19, till exempel 7 Maj eller 11 Maj.

Ett annat alternativ är att vi boka en helg off-season, t.ex. en helg i slutet på februari, eller i början på mars då jag antar att det inte är så många bröllop inbokade.
 
ANNONS