Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bröllopsfotografer

Produkter
(logga in för att koppla)
En bra sajt med mycket bra tips:
http://www.rokkorfiles.com/Wedding101-page1.html

Jag har plåtat bröllop i fyra år drygt, jag anser mig inte vara speciellt erfaren. Ändå får jag förfrågningar från hela landet. Jag började med att plåta en väns bröllop sommaren 2003. Enda erfarenheten innan var pressfoto.
Kan det bero på vad de verkligen får för pengarna? Den bästa reklamen är ju trots allt "mun-till-mun" och jag kan lätt säga att åtta av tio bröllop jag plåtar kommer den vägen. Jag har haft allt från enbart brudparsbilder till heldagar och det är lika roligt varje gång att få se och höra reaktionerna på mina bilder och i synnerhet bildspel. Detta trots att jag inte har 20 års erfarenhet och en stor studio i sta'n. :)

Vill man så går det! Professionell betyder inget annat än att man får betalt för vad man gör. Har inget med erfarenhet att göra. :)

ANNONS
Götaplatsens Foto