Annons

Budapest.

Produkter
(logga in för att koppla)

Karmacoma

Aktiv medlem
Åker till Budapest snart, det blir andra gången jag är där men fotointresset är betydligt starkare nu än sist jag var där. Alla tips på spännande ställen mottages tacksamt. Speciellt om det är något lite annorlunda. Jag har koll på och har besökt "de vanliga" turistställena som st stefansbasilikan, fisherman's bastion, parlamentet osv. och kommer garanterat göra det igen nu också. Men är även intresserad av platser som kan vara spännande att se som man kanske annars lätt missar.

Man får gärna slänga in helt random tips som inte rör foto också.

Trevlig helg / Johan
 
Saluhallen

Fast jag älskar alla saluhallar. Den i Budapest är gammal och fylld med godsaker och människor och smarriga matställen.
 
Tack för alla tips, har flera uppslag. Judiska kvarteren missade jag nog sist, likaså memento parken och saluhallen. Är väldigt förtjust i matmarknader/saluhallar. :)
 
Vi var på 2 olika bad i Budapest, Gellertbadet och Szécsény. Båda värda ett besök. Skönt att bada och många fotomotiv.
 
Var på Szécsény senast, kan vara värt ett besök igen! Har kollat upp ett gäng badhus så ett par stycken kommer det säkert att bli, kanske Gellert :)
 
ANNONS