Annons

Canon 10D till leverans NU!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick28

Aktiv medlem
Finns det???
Helst skall den kosta under 12500 ex moms och finnas tillgänglig NU!!!
Samt i sverige...Är det omöjligt???
 

KGS

Aktiv medlem
förra veckan hade de minst en på Expert vid Hötorget, Stockholm... priset vet jag inte men det var både med o utan objektiv.

Expert Citybutiken
Kungsgatan 43
111 56 STOCKHOLM
Tel: 08 - 14 55 20
Fax: 08 - 14 55 30
E-post: butik@ex08629.expert.se
 

sagan

Avslutat medlemskap
LOL..kanske är så illa..men enligt Pricerunner så har de 10D i lager iaf..du får väl mejla och fråga.

Blir nog svårsålt 2012 :))
 

KGS

Aktiv medlem
kan vara kul att visa barnbarnen... de e nog på G då... om inte förr. Har ju farsans gamla kamera kvar också och en helt ouppackad Kodak Disc, i den samlingen skulle en 10D passa bra! 400 bjudet!
 

KGS

Aktiv medlem
Jo det är nog rätt, men efterfrågan på farsans gamla bettan är nog rätt begränsad o vem köper en Kodak Disc? finns det ens film till en sån? Fick den som extrapryl när jag ropade in en miniräknare på auktion!! 50 spänn för två kameror + en miniräknare av värstingsort...
 

KGS

Aktiv medlem
Jo, jag tänkte börja samla då, när jag helt plötsligt satt med ett drös kameror, men jag ställde in det projektet, men de jag har står på hyllan o ser ut som en liten samling... jag kanske är samlare? har inte gjort mej av med D7:an heller än...
 

KGS

Aktiv medlem
Njae begränsar mej förstås till originalmodellerna, dvs D7 och A1...
Brukar använda D7 när jag ska ta bilder av A1, men till våren ska jag skaffa nåt litet, då kanske jag dumpar D7:an, men man lär väl inte få många spänn för den längre.
 

KGS

Aktiv medlem
sagan skrev:
Den var ju ingen höjdarkamera från början heller så..
Tja efter uppgraderingen blev det en 7i ;-) (utan ljud (leksak!?) o fjärrblixtstyrning)

/kg som bryter Minoltadiskussionen nu, det står nåt om 10D här...
 

KGS

Aktiv medlem
vissa skillnader (de fysiska) bestod förstås, är det skillnad på sökaren mellan 7 o 7i?

Batterierna räcker lika länge i min D7 som någonsin i min A1 o den tycker alla (även jag) är mycket batterisnål!
 
ANNONS