Annons

Canon 7D för 14990:-

Produkter
(logga in för att koppla)
Demoartiklar ja. Det kan man väl inte kalla att priset har sjunkit till 14990!

Jo, därför att det har jämförts med sådana hus förut och det här är lägre än tidigare. Vilket inte framgick av mitt inlägg.

Det gäller kameror som kommer direkt från Canon, med full garanti och de flesta är aldrig använda, vissa är "refurbished", så det går inte att se skillnad på ett nytt hus och ett av dessa.

Senast ändrad:
Som vanligt

Jo, därför att det har jämförts med sådana hus förut och det här är lägre än tidigare. Vilket inte framgick av mitt inlägg.

Det gäller kameror som kommer direkt från Canon, med full garanti och de flesta är aldrig använda, vissa är "refurbished", så det går inte att se skillnad på ett nytt hus och ett av dessa.

Men sådana hus har väl alltid legat ca 10-15 % lägre än "vanliga" nya hus?!

i detta fall är det inte rätt att jämföra demoexen med nya. Dessa är definitivt de som använts för att lansera kameran på mässor runt om europa, en hel del. Dessa har flirpat en hel del exponeringar, bara när jag lekte lite på mässan så brändes säkert hundra exponeringar, så man får se till det också, även om det är ett års garanti. Jag skulle hellre lägga nån tusenlapp mer på en ny med oförbrukad slutare faktiskt.

Det har du alldeles rätt i Håkan, min mening var väl inte att jämföra med nya utan att tipsa de som köper begagnat eller som faktiskt inte riktigt har råd med ett nytt.

ANNONS
Götaplatsens Foto