Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS 100-400
- Trådstartare Andy.kga
- Start datum
benkar
Aktiv medlem
Om du vill panorera så sna du använda läge 2. Då kör den bildstabilisering enbart i höjdled.
OKi, förvirringen (för mig) tilltar, en bekant som nyss (1 timme sedan) sa tvärtom, dvs att i läge 2 så stabiliserar den åt båda håll, och i läge 1 enbart i höjdled :-O
Några mer bud?
/B
gstrandh
Aktiv medlem
OKi, förvirringen (för mig) tilltar, en bekant som nyss (1 timme sedan) sa tvärtom, dvs att i läge 2 så stabiliserar den åt båda håll, och i läge 1 enbart i höjdled :-O
Några mer bud?
/B
I manualen står det
Välj MODE 1 för normal fotografering. MODE 1 korrigerar alla typer av vibrationer...
Välj MODE 2 för att panorera ett rörligt motiv....
Gunnar
benkar
Aktiv medlem
I manualen står det
Välj MODE 1 för normal fotografering. MODE 1 korrigerar alla typer av vibrationer...
Välj MODE 2 för att panorera ett rörligt motiv....
Gunnar
OK, litar på er då. Tack för svar/svaren, Fotosidan har alltid bra svar på det mesta
Körde i MODE 2 senast, på stillastående motiv, men det gick ju bra ändå, nu vet jag dock hur jag ställer in/använder korrekt
/B
azknom
Medlem
Jag har alltid kört mode 1 för stillastående och mode 2 för panorering så det var det jag läste i manualen när jag köpte objektivet. Nu har jag kört tvärt om emellanåt också av misstag och det brukar väl kunna fungera för det mesta men ibland blir det lite lustiga resultat när man panorerar med mode 1.