styret
Aktiv medlem
tjena.
funderar på ett Canon EF 28/2.8 begagnat. läste lite recentioner på det och en del verkar tycka att det är lite långsamt. är det nån som vet om det är ett märkbart problem?
jag fotar mest freestylewindsurfing i hyffsat bra ljusförhållanden. tror ni det kommer hinna med det eller kommer det vara för slött? håller det skärpan på ett snabbt rörande föremål om man kör sekvenstagning 3fps?
tacksam för snabba svar.
funderar på ett Canon EF 28/2.8 begagnat. läste lite recentioner på det och en del verkar tycka att det är lite långsamt. är det nån som vet om det är ett märkbart problem?
jag fotar mest freestylewindsurfing i hyffsat bra ljusförhållanden. tror ni det kommer hinna med det eller kommer det vara för slött? håller det skärpan på ett snabbt rörande föremål om man kör sekvenstagning 3fps?
tacksam för snabba svar.




