Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon Eos 300
- Trådstartare amanda-l
- Start datum
apersson850
Aktiv medlem
Antar att du menar en 300D? Digital, alltså?
Med tanke på prispressen på digitalkameror i instegsklassen skulle jag nog rekommendera att du åtminstone kollar begagnade lite senare i näringskedjan, alltså 350D och 400D också.
Men om inte så är EOS 300, för film, en vettig kamera att börja med. Jag har en 30 själv, och det är i stort sett samma sak, fast det finns fler reglage på en 30, så man kan ställa in saker lite snabbare. I stort sett allt går att göra på en 300 också, men är lite bökigare.
Med tanke på prispressen på digitalkameror i instegsklassen skulle jag nog rekommendera att du åtminstone kollar begagnade lite senare i näringskedjan, alltså 350D och 400D också.
Men om inte så är EOS 300, för film, en vettig kamera att börja med. Jag har en 30 själv, och det är i stort sett samma sak, fast det finns fler reglage på en 30, så man kan ställa in saker lite snabbare. I stort sett allt går att göra på en 300 också, men är lite bökigare.
apersson850
Aktiv medlem
Jag är fortfarande inte helt på det klara med om du letar efter en digital spegelreflex nu?
apersson850
Aktiv medlem
Spegelreflex(kamera) är ett annat namn på systemkamera.
Hur mycket är du beredd att betala, då?
Hur mycket är du beredd att betala, då?
apersson850
Aktiv medlem
Det är väl så det skriker att det går att få loss en ny 450D för bara 5000, skulle jag tro. 400D borde gå lättare.