Annons

Canon EOS 50D fotobok

Produkter
(logga in för att koppla)

Mats Findell

Aktiv medlem
Fick idag på posten boken Canon EOS 50D Digital field guide som jag beställde i börja på veckan. Vilken lycka! Det ska bli intressant att läsa om vad författaren Charlotte K Lowie har att tillföra som inte instruktionsboken kan ge. Ha bläddrat som snabbast igenom den och den ser lovande ut.

Dessutom har jag skaffat Canons 50 mm 1.8 och i morgon lovar dom sol så det blir en promenad i skogen med kameran och nya objektivet.

Fotolycka så det räcker hela helgen.

Fick idag på posten boken Canon EOS 50D Digital field guide som jag beställde i börja på veckan. Vilken lycka! Det ska bli intressant att läsa om vad författaren Charlotte K Lowie har att tillföra som inte instruktionsboken kan ge. Ha bläddrat som snabbast igenom den och den ser lovande ut.

Dessutom har jag skaffat Canons 50 mm 1.8 och i morgon lovar dom sol så det blir en promenad i skogen med kameran och nya objektivet.

Fotolycka så det räcker hela helgen.
Ska bli intressant att höra vad du tycker om boken..

Jag har nästan läst hela boken. Har hoppat lite fram och tillbaka och är mycket förtjust i boken. Trots att den är skriven på engelska så är den lätt att förstå. Författaren ger många goda exempel på hur man bäst använder kameran och vad den är kapabel till. Betydligt trevligare att läsa än instruktionsboken till kameran. Kan absolut rekomendera att köpa den, den är inte heller dyr, ca 150 kr.

ANNONS