Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon EOS R7

Produkter
(logga in för att koppla)

AndersFåk

Ny medlem
Är det nån av er som vet nåt om leveransläget i Sverige?
Jag beställde en R7 i början av juni och tröttnade i november...

/Anders

Jag beställde i maj, fick den i slutet av oktober. Fast det är nog fortfarande ingen som har något lager, vad Jag vet.

Jag satte mig på köplats 10 oktober hos Cyberphoto, då var jag efter koll hos dom på plats 90, fick igår mail att prognosen var att den kommer in nästa vecka. Betalade för den och sen får jag se om prognosen håller.

Ställde mig i kö hos Cyberphoto sista dagarna i okt. Fick den levererad 17:e nov. Valde med objektiv då, enl. besked skulle gå snabbare. OBS manualen är på närmare 900 sidor. P g a alla inställnings variabler mm så behöver man läsa på lite här och där.

Ställde mig i kö hos Cyberphoto sista dagarna i okt. Fick den levererad 17:e nov. Valde med objektiv då, enl. besked skulle gå snabbare. OBS manualen är på närmare 900 sidor. P g a alla inställnings variabler mm så behöver man läsa på lite här och där.
Aha, så bra! Javisst jag ser nu att paketet med objektiv finns inne på Scandinavian Photo. Får nog bli en sån då... /Tack för kommentar

ANNONS
Götaplatsens Foto