Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canonobjektiv /pris

Produkter
(logga in för att koppla)

Tim_H

Aktiv medlem
Vet ni någon handlare som har samtliga Canon Objektiv hemma och dagsfärskt pris i svenska kronor?

Jag törs nog garantera att det inte finns en enda svensk handlare som har samtliga Canonobjektiv på lager. Varför är det ett viktigt kriterium?

Jag är nyfiken på vad de kostar.
Finns det någon handlare som har nästan alla? Eller åtminstone ett 50-tal olika att kolla prisnivå på?

Tim_H skrev:
Jag är nyfiken på vad de kostar.
Finns det någon handlare som har nästan alla? Eller åtminstone ett 50-tal olika att kolla prisnivå på?

De flesta handlare kan säkerligen lämna dig ett pris på de objektiv du vill veta priset och leveranstiden för när du begär in priser.

Aktuella priser kan väl alla handlare ge, oavsett vad de har i lager. Sannolikt kan de också få hem det mesta relativt snabbt.

okej. Finns det någon svensk website/handlare som har jämförpris på alla Canonobjektiv månne?

ANNONS