Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Capa plattor i sthlm

Produkter
(logga in för att koppla)

Erlandssons

Medlem
Hej. Vart kan man hitta Capa plattor med självhäftande klisteryta i Stockholm? (Den där du drar bort en skyddsplast på).
Jag hade en butik förrut som tyvärr inte finns kvar längre som hade bra pris på sådana. Men nu letar jag efter en ny kran. Och är tacksam om du har något tips.

HÄLSAR
VÄNLIGT
ANDERS

Hej. Vart kan man hitta Capa plattor med självhäftande klisteryta i Stockholm? (Den där du drar bort en skyddsplast på).
Jag hade en butik förrut som tyvärr inte finns kvar längre som hade bra pris på sådana. Men nu letar jag efter en ny kran. Och är tacksam om du har något tips.

HÄLSAR
VÄNLIGT
ANDERS

Vad är Capa-plattor? Cellplast?

vox3000: Capa skivor används bl a till att montera foton på. Finns i olika tjocklekar. Vad exakt det består av vet jag inte.

Sven-Åke: Tack för tipset. Jag känner till att matton har capaplattor, borde nämnt det, men jag vill handla lite mer och behöver en billigare grossist än lätttillgängliga innerstads matton.

Någon som vet vart man kan köpa kartongsvis med capa till ok pris?

vox3000: Capa skivor används bl a till att montera foton på. Finns i olika tjocklekar. Vad exakt det består av vet jag inte.

Sven-Åke: Tack för tipset. Jag känner till att matton har capaplattor, borde nämnt det, men jag vill handla lite mer och behöver en billigare grossist än lätttillgängliga innerstads matton.

Någon som vet vart man kan köpa kartongsvis med capa till ok pris?

Jaha! Kreatima har sånt. Sveavägen, precis vid Hötorget.

Bengt! Precis vad jag letade efter prismässigt! Perfekt att komma ned i pris vid köp av 10 eller 25 st. Tack!
Men tyvärr så fanns dom inte i Stockholm den här gången. Men till nästa...

Någon annan liknande firma i stockholm... någon?

ANNONS
Götaplatsens Foto