Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"Che-ez Snap!"

Produkter
(logga in för att koppla)

_lkerdun

Aktiv medlem
Någon av er som har/har erfarenhet av kameran ifråga? Tacksam för seriösa svar, negativa som positiva.

Bilagor

• snap.jpg
    snap.jpg
    20.4 KB · Visningar: 277
Jag vann en sådan på någon tävling på nätet, tog några bilder sen hamna den i lådan. Har aldrig använt den efter det. Bilderna går väl säkert använda till nått men dom blev inte allt för bra.

Lins-skydd...

Är det vekrligen inget linsskydd med den? Känns ju väldigt bekymmersamt när man bär den med sig isf.

Jag hade tänkt ha den till litet som "maskot"-kamera och en sådan jag kan ha med mig om något vackert dyker upp utan min riktiga utrustning med mig. Blir bilderna "OK" för 10x15-kopior? Är det "Bitmap"-formatet bilderna sparas i?

Det är ju samma upplösning som från en normal kameramobil. Inte mycket att jubla över..

Yehaa

Jag har en sån här liten skit men den har slutat fungera, tog väl ett hundratal bilder med den,
.
Har den som nyckelring numera (det var därför jag köpte den) :) men jag tror inte dom håller länge, det gjorde inte min iallafall.

Mvh/ Jim

ANNONS
Götaplatsens Foto