Annons

Cyberphoto...hedersknyfflar!!! :)

Produkter
(logga in för att koppla)

matti

Aktiv medlem
Gjorde en beställning i dryga tiotusenkronorsklassen hos Cyberphoto den 21 dec (dvs fyra dagar innan deras jul/mellandagsrea). Priset på det jag köpte sänktes på rean med ca 1200 kr. Kontaktade Cyberphoto och utan krångel refunderade de mig med 1200 kr :)

De har inte utan vidare nått den ställning de har som en av de mest stabila och hedervärda av näthandlarna. All heder och en ännu mer trogen kund var vad de vann från mig :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Fast i och med att du beställt på nätet har du ju ångerrätt i 14 dgr, vilket de också är medvetna om. Själv gjorde jag samma sak (för ngt år sedan) men fick "hota" med att returnera varan för att få mellanskillnaden. Då hade jag beställt en kamera som dagen efter sänktes i pris...

Helt rätt, håller med dig Matti, dom är helt underbara CF, vad fick du för choklad då? =) Jag och tjejen brukar slå vad om vad det är för choklad, sist var det twix =P Och jag gissar att det är din K5 du pratar om. Vilket grymt lågt pris det är på den nu!

Fast i och med att du beställt på nätet har du ju ångerrätt i 14 dgr, vilket de också är medvetna om...

Nja, sanning med modifikation. Jag hade ju fotat med kameran ifråga i 4 dagar innan rean, så den hade inte gått att returnera med åberopande av distansköpslagen. Den gäller ju bara öppnade och max 'tittade på' varor, ej använda.

Nackdelen att de ligger i Norrland så det tar alltid minst två dagar för paketen att komma fram :-/

Ha haa, dagens I-landsproblem. Två hela dagar, för jävligt ;) Jag bor i rätt del av Sverige (dvs "Norrland"...vad nu det är!?), och jag har deras paket på 1-2 dagar :)

Nja, sanning med modifikation. Jag hade ju fotat med kameran ifråga i 4 dagar innan rean, så den hade inte gått att returnera med åberopande av distansköpslagen. Den gäller ju bara öppnade och max 'tittade på' varor, ej använda.

Ja i det läget ska de ha en eloge, helt klart. :)

Vg lagen får du ju faktiskt testa prylen också, men kanske inte fyra dagar då. Undantag vg mjukvara, datorer där datorn ej går att återställa till ursprungligt skick etc.

ANNONS
Götaplatsens Foto