Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Dålig passning på fokusväljarlåset på D80..
- Trådstartare Tokv41
- Start datum
Tokv41
Aktiv medlem
Min e klockren, hur fint som helst.
Du menar att knappen följer urfasningen hela vägen? Dsv. samma avstånd till samtliga kanter?
Urfasningen är ju i vinkel och min knapp följer inte riktigt samma vinkel... Om någon nu förstår vad jag menar...
cakon
Aktiv medlem
Du menar att knappen följer urfasningen hela vägen? Dsv. samma avstånd till samtliga kanter?
Urfasningen är ju i vinkel och min knapp följer inte riktigt samma vinkel... Om någon nu förstår vad jag menar...
Om du menar att knappen inte har exakt samma vinkel som urfasningen så är det så på min kamera också. Fast knappen kärvar inte det minsta utan glider hur fint som helst och absolut inget jag stör mig på.
Rasmus M
Aktiv medlem
Jupp den följer urfasningen fint hela vägen, kant till kant och knappen och kanterna ligger mot varandra hela vägen.
Tokv41
Aktiv medlem
Om du menar att knappen inte har exakt samma vinkel som urfasningen så är det så på min kamera också. Fast knappen kärvar inte det minsta utan glider hur fint som helst och absolut inget jag stör mig på.
Inget jag direkt stör mig på heller.. Knappen fungerar som den ska och går smidigt... Blev bara nyfiken på om alla D80 såg lika dana ut eller inte... Ger dock ett litet minus vad det gäller byggkvalitét...