Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dags att rösta på wfs-loggan

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Bara ett halvt dygn försenad..

..med uträkningen, men nu har mina trötta ögon lyckats läsa nr. 10 fler gånger än de läst andra nummer iaf. Alltså är vår logotype nu nr 10.

Hans, jag har fått ditt mail, men inte hunnit varken tänka eller svara. Sorry. Fast det positiva är iaf att det inte spelade någon roll (första frågan alltså.)

Natti.
 

Picture

Aktiv medlem
03.58? Då sov jag riktigt gott... hmmm, klockan är 08.19 nu... varför är du inte inloggad? Om man skulle ta och ringa till Grums? :eek:)

Lina! Grattis till förstaplatsen i loggatävlingen! Det blir spännande att se hur du kommer att använda loggan i designen av hemsidan.
 

Larsdotter

Aktiv medlem
*kling, kling, kling*

Ehum, jag är ingen talare men...*protester från publiken*...jag skulle bara vilja ta tillfället i akt att tacka alla som lade sin röst till min fördel. Nu ligger en slitsam, men ack so rolig tid framför våra spralliga fötter på väg mot en gemensam hemsida!

Ska sluta fåna mej...
Ses i Borgvik gänget!
Kram
 
ANNONS