Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dags igen för gammalt uppslag??

Produkter
(logga in för att koppla)
Kulturhistoriskt intresse?

Undras om inte nordiska museet eller någon liknande instans kan vara intresserade av att få ta del av detta förhoppnings gigantiska material. De kan ju få sponsra fotosidan som tack. Någon medlem som arbetar för deem eller har bra kontakter där?

Jag är absolut på! För mig skulle dock 6:00 passa bättre, har en morgonbild i huvudet som måste på pränt. ;)

Vi skulle kunna diskutera tidpunkt till någon annan avlöser oss. NU KÖR VI KL 13.15. BASTA!!!

Ja, det är väl inte så mycket att diskutera. De som är med är med, resten får vänta till nästa omgång. Det är ju ett skäligen enkelt koncept som kan köras med litet mellanrum i tid på väldigt kort varsel.

Ok. Intressant idé som faktiskt varit förslagen av en annan medlem tidigare våras, men jag har inte haft tid att göra ngt då.

Jag tycker att det låter spännande och detta kan blir ett initialt test.

Ta bilderna på utsatt tid, så återkommer jag med instruktioner för hur ni skall "lämna in dem".

Som sagt tidigare så bör vi insamlingen kunna ske 1-2 v efter tidpunkten.

ANNONS
Götaplatsens Foto