Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dela bild på Facebook

Produkter
(logga in för att koppla)

pixeljolle

Aktiv medlem
Är det någon som har lyckats använda länken "dela på facebook"?

När jag klickar på länken vägrar den gå vidare med att länka bilden på FB. Sidan står bara o tuggar och inget händer.

Jag är inte säker på att olika versioner fungerar om man har grundmedlemskap, men det finns i så fall en ruta under där du väljer en ny fil. Du tar alltså redigera på den gamla bilden, väljer en ny fil samt kryssar i rutan att behålla den gamla bilden. Sedan finns även ett fält för att fylla i en kommentar.

Vad gäller Facebook kommer jag omedelbart till inloggningssidan hos FB. Mer än så kan jag inte säga då jag är med i "Våga Vägra Facebook"-klubben. :)

haha oki tack. då verkar det som att man inte kan lägga upp fler bildversioner med grundmedlemskapet. tackar!

Verkar funka, men poolbeskrivningen, eller vad det är, hänger med.... Ser lite konstigt ut kanske?

Bilagor

• fb-länk.jpg
    fb-länk.jpg
    9.3 KB · Visningar: 1,728
ANNONS
Götaplatsens Foto