Annons

Drömt om kamera?

Produkter
(logga in för att koppla)

chigabiga

Medlem
Hej!

Jag har funderat på att köpa en systemkamera en tid nu, och har kollat diverse information på Internet (inte minst denna sida!) för information och tester...Har funderat en hel del på om jag ska satsa på en manuell eller helautomatisk kamera (se mitt tidigare inlägg).

Mestadels blir det att jag kollar information på kvällstid innan jag går och lägger mig (bor i Brasilien just nu, och man betalar bara en markering efter midnatt här!), och det är antagligen därför som jag drömmer om kameror vareviga natt! Manuella kameror, automatiska, objektiv, stativ och annan fotoutrustning letar sig in i mina drömmar nästan varje natt! Undrar hur länge detta ska fortsätta...Kanske tills vi flyttar tillbaka till Sverige och det äntligen blir av att köpa kamera?

Nu är jag nyfiken: Är det någon annan som drömt om kameror/foto? Sker det ofta? Inträffar det oftare för yrkesfotografer än för amatörer? Skriv och berätta!

Micke

Inte ngra drömmar om kameror....men likväl mardrömmar om ekonomin resten av månaden efter man köpt kameragrejer ...*asg*

*asg*!!!!
-När jag var nyanställd i en fotobutik var det mycket kameror som snurrade i huvudet på mig om nätterna.Bot: Skaffa barn,flera stycken så kommer du sluta att drömma om fotoprylar.

/ Patrik

ANNONS
Götaplatsens Foto