Annons

Elinchrom RX 300 rdy to go set.

Produkter
(logga in för att koppla)

PeterLj2

Aktiv medlem
Någon som har köpt detta?
Jag försöker kolla runt och så vart det är billigast.

Normalt sett har man ju för sig att svenska återförsäljare aldrig är billigast men tycker aifo verkar har rätt schyssta priser (ska köpas genom mitt fotofirma så momsen dras)

Speedgraphic.co.uk blir till och med lite dyrare med rådande växelkurs och där har jag alltid handlat innan och sparat tusenlappar. En fördel där är dock att jag har möjlighet att dra av momsen direkt vid köpet så jag slipper ligga ute med rätt mycket pengar.

Har försökt söka forumet men erkänner att jag är dålig på det och dessutom är det här med priser färskvara ^^

Tacksam för hjälp.

Cyberphoto har RX300 to go för 15190 inkl moms, Scandinavianphoto tar 15995 och Aifo tar 16475.

Tackar för svaret.
Hade faktiskt inte ens tanken på att kolla upp cyberphoto då jag alltid tyckt de varit bland de dyrare i Sverige. Så kanske inte är fallet längre eller när det gäller studioblixtar?

PeterLj2 skrev:
Någon som har köpt detta?
Jag försöker kolla runt och så vart det är billigast.

Normalt sett har man ju för sig att svenska återförsäljare aldrig är billigast men tycker aifo verkar har rätt schyssta priser (ska köpas genom mitt fotofirma så momsen dras)

Speedgraphic.co.uk blir till och med lite dyrare med rådande växelkurs och där har jag alltid handlat innan och sparat tusenlappar. En fördel där är dock att jag har möjlighet att dra av momsen direkt vid köpet så jag slipper ligga ute med rätt mycket pengar.

Har försökt söka forumet men erkänner att jag är dålig på det och dessutom är det här med priser färskvara ^^

Tacksam för hjälp.

Billigast borde väl vara Hegethorns.. Ska själv köpa detta setet, så jag har kollat runt lite..

http://www.hegethorns.se/spec.asp?prod=36509&returnPath=par=440

ANNONS
Götaplatsens Foto