Annons

En fototräff i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)
Anmälan senast måndag 3/1 kväll.

Hej mina vänner,
har varit och besökt Noodle House för första gången. Dom hävdar att det inte är några problem att ta in upp till 20 personer, men jag tvivlar. Rent fysiskt får vi nog i lokalen, men det blir trång och utspritt på den avlånga smala lokalen...

Så jag tittade på lite större lokaler, och gick förbi den gamla ärorika Söder-krogen Pelikan, som ju har en stor "fotovärd" matsal. Ligger i närheten av Noodle House.

Dom säger att åtminstone 70% av gästerna måste äta, annars får vi sitta i bardelen. Dom är ju dyrare än Noodle House, men himla trevligt. Ni kan ta en titt på www.pelikan.se.

Så till kontentan. Jag behöver dessvärre "anmälan" från er, där ni säger om ni kommer/inte kommer, samt om ni tänkt äta eller inte. Jag behöver ha anmälan senast måndag kväll 3 februari, här i forumet, så att jag kan meddela dem.

Beroende på utfall så tänkte jag antingen välja Noodle House eller Pelikan.

Självklart kan de som vill droppa in, men då är det utan "garantier" om att det finns plats osv. :) Och jag väljer ställe baserat på anmälan.

Oj oj, vilken "öl" det blev? Att jag hade talanger åt reseledar-hållet hade jag ingen aning om. :)

Nåväl, det ska bli mycket trevligt att träffa yo'all!

-Christian
 
Kommer jag också, och äter... så slipper jag bli onykter på EN öl! ;-)

Hoppas jag hittar dit bara...
 
Hej på er allihopa.

Här var det klara besked, och en klar övervikt! Hoppas alla på listan får syn på det här nu...

Fast vem kan hålla sig borta från fotosidan flera dagar i sträck? :)

-Christian
 
tro inte att
jag kommer att
missa en ölchans
vi kommer dessutom
att bli tre eller fyra
en go
en pia
+ en till pia
dock ingen kopia
och en magda
skock alltså
 
Jag kommer oavsett var det blir, och äter!

Jag vet att det funkar utmärkt med 20 pers på Noodle House, Dom dukar då upp ett långbord åt oss.

Nema problemas :)
 
ANNONS