Annons

En fototräff i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)
AlexandraX skrev:
Vegetarisk fisk? :p
Strunt i det.
Det är mycket trevligare där iallafall :)

Vegetarisk fisk är underskattat.

Äsch, jag är halvvegetarian själv och utgick felaktigt från att du var det också. Så kan det gå sent på fredagseftermiddagen.

Nåja, ölen är ju helvegetarisk som tur är.
 
Alexandra, så kan vi *inte* ha det. Fram för lite milt våld - ska säga åt dom att sällskapet går någon annan stans om dom inte fixar Bra vego-käk också.

Så kan jag passa på och säga att alla vill ha vego också. Att vi faktiskt är ett helt vego-kompani!

-Christian (själv vego)

PS. Nej, lugn, alltså. Ni andra, ni får välja er egen mat, inget tvång på vego. Inget kraftigt ialla fall. :)
 
cwe skrev:
Så kan jag passa på och säga att alla vill ha vego också. Att vi faktiskt är ett helt vego-kompani!

Vi som är militanta köttätare får väl äta en välhängd ko utan att det blir demonstrationer. Söder brukar ju bjuda på sånt annars! ;-)
 
Mattias, du får ta med dig ordentligt med skyddskläder. :)

Nej då, ät du välhängd ko om du så vill!
-Christian
 
eeeeehhm....

varför på en torsdag? va taskiga ni är.....jag vill också..men jag kan juh inte skolka från jobbet på fredagen...och dessutom har jag inte råd just nu..attans..kan ni inte flytta fram dejten en månad?

ni måste flytta fram...jag vet att ni vill att jag ska vara med...se så...


PLÖ!!
 
Sorry Andreas,
det verkar som om dina nallar inte spejat ordentligt för dig? Men nästa gång får vi försöka på en onsdag istället, kanske?

Eller så är du lite oansvarig? :)
-Christian
 
Status-rapport?

Hej på er,
jag måste visa att jag kan excel också! Så här ser det ut i mitt blad just nu, fast i rutor, inte huller-om-buller.

Det är hittills alltså 19 bekräftade, och några till som jag misstänker kommer, så vi bryter igenom 20-strecket. Ska prata med Pelikan och se vad de kan göra för vego-käk.

Kul!

-Christian

Namn Status Mat
Christian Wettergren anmäld veg
Anders Blomqvist anmäld mat
Kristina Kohut anmäld mat
Anna Sandin anmäld mat
Magnus Fröderberg anmäld mat
Janne Arleklint anmäld mat
Alexandra Pettersson anmäld veg
Christoffer Wallstenius anmäld mat
David Feldt anmäld mat
Efwa Norrvi anmäld mat
Göran Segeholm anmäld veg
Erik Rundcrantz anmäld mat
Mattias Olsson anmäld mat
Håkan Sjölund anmäld mat
Åsa Rosenberg anmäld mat
Göran Olsson anmäld mat
Pia Dowerhagen? (goco) anmäld mat
Pia 2 (goco) anmäld mat
Magda (goco) anmäld mat
Mats Knutsson prel
Linda Andersson prel
Bibbi Fogelquist prel
Lotta Elofsson prel
Patrik Skolling Möller prel
Jennie Eriksson prel
 
Magnus,
jag tror att det kommer bli för trångt på Noodle House, hon satte gränsen absolut vid 20 personer...jag ska höra med dem - ev blir det Pelikan istället.

Återkommer på tisdag med definitivt besked.
-Christian
 
Hej goda vänner,
här kommer en uppdatering av status rörande fototräffen på torsdag kl 19.00. Jag har fått svar från i princip alla nu.

Pratade med Pelikan igen idag, och dom sa att dom dels kan ordna vegatarisk varm mat - en rotsakspytt dom åtminstone, plus att det fanns någon vego-förrätt också.

Sedan sa dom att om vi ska få mat i rimlig tid så måste vi *förbeställa* rätt att äta. Hmm, det här börjar bli ordentligt komplicerat. :)

Sååå, jag skulle vilja att ni hoppade förbi Pelikans hemsida och valde ut vad ni känner för, klipper ur det från sidan och mailar mig det? På mail [email protected], förslagsvis. Ni får gärna göra det så snart som möjligt.

Jag har inte givit upp på Pelikan ännu - jag ska försöka prata med dem ikväll igen. Jag håller er underrättade. Vi ses på torsdag.

Fotosidan träff
Namn Status Mat
1 Christian Wettergren anmäld veg
2 Kristina Kohut anmäld mat
3 Anna Sandin anmäld mat
4 Magnus Fröderberg anmäld mat
5 Janne Arleklint anmäld mat
6 Alexandra Pettersson anmäld veg
7 Christoffer Wallstenius anmäld mat
8 Linda Andersson anmäld mat
9 David Feldt anmäld mat
10 Efwa Norrvi anmäld mat
11 Göran Segeholm anmäld veg
12 Erik Rundcrantz anmäld mat
13 Mattias Olsson anmäld mat
14 Håkan Sjölund anmäld mat
15 Åsa Rosenberg anmäld mat
16 Göran Olsson anmäld mat
17 Pia Dowerhagen anmäld veg
18 Pia 2 (goco) anmäld mat
19 Magda (goco) anmäld mat
20 Lotta Elofsson ev sent
21 Jennie Eriksson trol inte
22 Bibbi Fogelquist prel
23 Anders Blomqvist kommer inte
 
Jag kollar just in deras hemsida... helt bestört... har ingen aning om vad jag vill ha från den menyn! :-o

Men det står så här:

Är Ni ett större sällskap (10 pers. eller fler) väljer Ni av 2 förrätter, 2 varmrätter eller 2 menyer, vegetariska/allergiska förutom. Vi önskar att Ni förbeställer maten 3 dagar i förväg med antal av varje.

Då kan vi inte ta bara vad vi vill utan måste komma överens om nåt... eller missuppfattar jag allting nu? *Trött idag*
 
Äsch, jag har beställt ändå, de får väl hojta till om vi gör fel. Jag ska äta svensk biff... Är det samma sak som välhängd ko?
 
BRÅTTOM!

Hej!

Får jag påminna om att lämna in era önskemål på mat, jag har fått svar från ungefär halva besättningen. :)

Har inte fått svar från följande anmälda personer:
Magnus Fröderberg
Janne Arleklint
Alexandra Pettersson
Christoffer Wallstenius
Linda Andersson
David Feldt
Erik Rundcrantz
Håkan Sjölund
Göran Olsson
Pia Dowerhagen
Pia 2 (goco)
Magda (goco)
Anders Wånell

Ungefär hälften av de som svarat har valt en förrätt (och några efterrätter) också - det gör man som man vill med!

URL där meny finns är som påpekats:
www.pelikan.se

-Christian
 
ANNONS