Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
EOS 10d = EOS Rebel XTI ?
- Trådstartare Classic
- Start datum
Classic
Aktiv medlem
Man tackar för snabba svar
)
Anledingen till frågan är att jag fick ett tips från tidningen "Digitalfoto för alla" att på www.amazon.com kunde man köpa ett gummifodral som kränger över kamerahuset som skyddar mot stötar och repor. Där fanns en kamera som såg ut som en 10d men kallades för Rebel XTI.
SUCK vad en kamera kan bli gammal och fort...
Ha d gott..
Classic
Anledingen till frågan är att jag fick ett tips från tidningen "Digitalfoto för alla" att på www.amazon.com kunde man köpa ett gummifodral som kränger över kamerahuset som skyddar mot stötar och repor. Där fanns en kamera som såg ut som en 10d men kallades för Rebel XTI.
Ha d gott..
Classic
Bilagor
Godsmack
Aktiv medlem
Re: Man tackar för snabba svar
)
Du råkar inte minnas vad det där fodralet heter? Helt klart intressant om det finns til 350D =)
Classic skrev:
Ha d gott..
Classic
Du råkar inte minnas vad det där fodralet heter? Helt klart intressant om det finns til 350D =)
defiant
Aktiv medlem
defiant
Aktiv medlem
den riktiga länken http://www.camerarmor.com/camera-armor.html