Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

eos 300d beggad

Produkter
(logga in för att koppla)
jo jag vet men jag tänkte om man hade nåra tankar och tror nog inte det tar 1 år innan man hittar beggade typ 2-3månader tror jag undrar bara om någon har nåra funderingar.

ganska skrev:
jo jag vet men jag tänkte om man hade nåra tankar och tror nog inte det tar 1 år innan man hittar beggade typ 2-3månader tror jag undrar bara om någon har nåra funderingar.
Kanske...men då många har råd med den och gör 'felköp' så kommer det sannolikt att finnas en hel del 300D på beg.marknaden om ett tag. En sån blir perfekt att backa upp min 10D med, som res+partykamera.

ja eller för oss som inte har mycket pengar alls och som vill ha en digitalera för man tröttnat på den förbannade scannern men inte beredd att lägga 10000 när dom kommer beggade snart för typ det halva.

ANNONS
Götaplatsens Foto