Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fönster i stockholmområdet?
- Trådstartare thompan
- Start datum
iSolen.se
Guest
Hej,
Jag skulle vilja veta om någon har några bra tips på fönster i sthlms-omr som kan vara intressanta att fota?
Gamla, nya, konstiga spelar ingen roll. Bara att det finns något som gör att de tilldrar en ens uppmärksamhet.
om någon har något bra tips blir jag glad!!
Fönster?
Då har du en guldgruva i Stockholm.
Börja i gamla stan, och jobba dig utåt, det handlar bara om bra skor
ztenlund
Aktiv medlem
Ja i Stockholm har vi fönster
Jag tror jag har sett ett snyggt i Vasastan![]()
Jo, jag såg ett fönster 2011.
Surgeon
Aktiv medlem
Det där fönstret var inte i Vasastan
thompan
Aktiv medlem
Fönster?
Då har du en guldgruva i Stockholm.
Börja i gamla stan, och jobba dig utåt, det handlar bara om bra skor![]()
jo gamla stan har jag nog tänkt mej.
Skulle kanske kunna ta kort inifrån och ut också, tänkte om det fanns någon mer specifik byggnad som man kan gå in i ..
jag vet, det är en lite luddig fråga..
Andreas S Eriksson
Aktiv medlem
jo gamla stan har jag nog tänkt mej.
Skulle kanske kunna ta kort inifrån och ut också, tänkte om det fanns någon mer specifik byggnad som man kan gå in i ..
jag vet, det är en lite luddig fråga..
Jag tror jag vet vad du är ute efter, men tyvärr bor jag inte i närheten så jag har inga tips på platser att ge. Däremot så har jag varit i samma tankar som dig och tänkt drar runt i stan där jag bor och fota fönster. Min förhoppning är att nån gång så ska nån reagera på vad jag håller på med och fråga och sedan bjuda in mig till deras köksfönster och låta mig fota ut.
Eller så hade jag tänkt gå och ringa på och tala om vad jag håller på med. Stå på gatan och fota in är ju inget fel eller brott i sig, men efter att ha avverkat en gata med äldre hus och de som bor i området är minsta sagt mån om att inget ovanligt händer efter gatan så räknar jag nästan med att ha min egen polispatrull till eftermiddagen. =)
Senast ändrad:
petter.oj.norman
Avslutat medlemskap