Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Fönster i stockholmområdet?

Produkter
(logga in för att koppla)

thompan

Aktiv medlem
Hej,
Jag skulle vilja veta om någon har några bra tips på fönster i sthlms-omr som kan vara intressanta att fota?
Gamla, nya, konstiga spelar ingen roll. Bara att det finns något som gör att de tilldrar en ens uppmärksamhet.

om någon har något bra tips blir jag glad!!

Hej,
Jag skulle vilja veta om någon har några bra tips på fönster i sthlms-omr som kan vara intressanta att fota?
Gamla, nya, konstiga spelar ingen roll. Bara att det finns något som gör att de tilldrar en ens uppmärksamhet.

om någon har något bra tips blir jag glad!!

Fönster?

Då har du en guldgruva i Stockholm.

Börja i gamla stan, och jobba dig utåt, det handlar bara om bra skor :)

Fönster?

Då har du en guldgruva i Stockholm.

Börja i gamla stan, och jobba dig utåt, det handlar bara om bra skor :)

jo gamla stan har jag nog tänkt mej.
Skulle kanske kunna ta kort inifrån och ut också, tänkte om det fanns någon mer specifik byggnad som man kan gå in i ..

jag vet, det är en lite luddig fråga..

jo gamla stan har jag nog tänkt mej.
Skulle kanske kunna ta kort inifrån och ut också, tänkte om det fanns någon mer specifik byggnad som man kan gå in i ..

jag vet, det är en lite luddig fråga..

Jag tror jag vet vad du är ute efter, men tyvärr bor jag inte i närheten så jag har inga tips på platser att ge. Däremot så har jag varit i samma tankar som dig och tänkt drar runt i stan där jag bor och fota fönster. Min förhoppning är att nån gång så ska nån reagera på vad jag håller på med och fråga och sedan bjuda in mig till deras köksfönster och låta mig fota ut.

Eller så hade jag tänkt gå och ringa på och tala om vad jag håller på med. Stå på gatan och fota in är ju inget fel eller brott i sig, men efter att ha avverkat en gata med äldre hus och de som bor i området är minsta sagt mån om att inget ovanligt händer efter gatan så räknar jag nästan med att ha min egen polispatrull till eftermiddagen. =)

Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens Foto