Annons

Förstoringar av bilder med Izoom Panasonic FZ1000?

Produkter
(logga in för att koppla)

Rumpelstiltskin

Aktiv medlem
Den där tiden missade jag helt. Köpte en äcklig Canon G5 2003 tror jag. Den var inte kul. Sen surade jag över filmens död till jag till slut köpte Olympus E-M1. Helt fel kamera egentligen. Valde den för att den var spegellös och hade IBIS, vilket jag trodde skulle göra att jag skulle kunna använda mina gamla Canon-objektiv. Det visade sig inte funka så bra. Sen har det visat sig att vad jag verkligen fotar skiljer sig en hel del från det jag trodde jag skulle fota. Den dåliga prestandan i svagt ljus var en jättebesvikelse. Men sen kom DxO DeepPRIME och jag blev gladare igen.

Är nog fortfarande fel system för mig, men nu har jag ju samlat på mig så mycket grejer att jag är fast av ekomiska skäl. Är ett elände det där, att man blir fastlåst, ivf om man inte är beredd att förlora tiotusentals kronor.
 

Falumas

Aktiv medlem
Min första använde 3.5"-disketter, kommer inte ihåg om den klarade av högdensitets med 1.44MB eller om den bara klarade dom vanliga med 720kB.
Korrigering: Den hade endast 4MB inbyggt minne, vilket räckte till 40-50 bilder i hissnande 0.4MP.

Logitech Pixtura hette den.

För att ta tråden tillbaka till sitt ursprungsämne kan jag berätta att Logitech Pixtura inte rekommenderas för fågelfoto.
 
ANNONS