Annons

Fame faktorys reklam

Produkter
(logga in för att koppla)

Fotograf121

Aktiv medlem
Hallå därute

Har ni sett tv3s fake faktory reklam som sitter uppe om där det står mera bert och just den reklam som fick mig att se lite frågvist på det hela var den det står mera talang och det är en tjej som står framåtlutad så man ser rakt ner i u ringningen samt står ganska utmanande. Man ser heller inte hennes ansikte utan det fokuseras mot brösten mestadels.

Detta fick mig bara att tänka till att detta passar inte som reklam. Denna reklamskylt har blivit ner sprutad förmodligen utav några femenister eller dyligt.


Vad tycker ni som har sett denna reklam??
 
Visst är det ju tragiskt.
Men det är ju sånt som säljer annars skulle dom ju inte använda det. Det vore ju rätt så korkat.

Det ända sättet att kunna få massmedia att sluta med denna obkektifiering av människokroppen. Är att vi konsumenter helt enkelt bojkottade förtetag som håller på med sånt.

Men det lär ju inte hända i den närmsta framtiden.
 
Jag har sett den på ganska många ställen och jag tycker den är urkass!

Programmet är dessbättre ganska bra men reklamen har inget med själva programmet att göra. Vad tänker de med?
 
Conna skrev:
Jag har sett den på ganska många ställen och jag tycker den är urkass!

Programmet är dessbättre ganska bra men reklamen har inget med själva programmet att göra. Vad tänker de med?

De nedre regionerna eller nått....

Nä men den är ju så fel att dom kan skriva mer talanger. Jo vist studerar man bilden så förstår man hur dom har tänkt till viss del men att ta en tjej med den sortens kläder, kropp och beskära/komponera bort ansiktet då är det lite väl sjukt.
 
ANNONS