Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Firmwaren 1:1
- Trådstartare SGÖ
- Start datum
patrik_k
Medlem
qvirre
Aktiv medlem
SGÖ skrev:
Tack !
Det är bara det att allt är på Engelska och det kan inte jag. Så jag får se vad jag kan göra.
Hej, ett tips kan då vara att gå in på följande sida där man kan skriva in en webadress och få den översatt från engelska till svenska. Det blir långt ifrån perfekt men det är gratis...
Men att uppdatera firmwaren är ju en lite känslig operation så om du inte förstår den översatta texten så ska du inte ge dig på det iaf...
Om det är så att du bara är lite rostig på engelskan så kan du bara fråga här vad du inte förstår exakt så kan jag hjälpa dig...
geronimo13
Aktiv medlem
Firmware 1.1 tar hand om "banding" som skapas vid högre iso med interna blixten bla. Dvs halosynliga gröna streck över bilder (om jag fattat det rätt)
För att uppdatera kameran tar du ett cf kort och överför filen du kan ladda ner på sidan. OBs kortet ska vara formaterat. Se till att du har fulladdade batterier i kameran. Ta bort ev objektiv och stoppa in cf kortet och slå på kameran. Sen klickar du på ok eller update i menyn på kameran.
Något mer du undrar över? Har du ej problem med banding, ingen ide å uppgradera.
För att uppdatera kameran tar du ett cf kort och överför filen du kan ladda ner på sidan. OBs kortet ska vara formaterat. Se till att du har fulladdade batterier i kameran. Ta bort ev objektiv och stoppa in cf kortet och slå på kameran. Sen klickar du på ok eller update i menyn på kameran.
Något mer du undrar över? Har du ej problem med banding, ingen ide å uppgradera.