Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fjärrutlösare till Nikon Z50 II
- Trådstartare Jonson
- Start datum
pdahlen
Aktiv medlem
Ute efter en trådutlösare till Nikon Z50 II
Verkar vara ett knapert utbud, skulle helst vilja ha en med display där man kan programmera slutartid ect finns det någon som har koll på marknaden?
Jag har letat i ett halvår och skulle precis skriva att jag inte har hittat någon annan än Nikons MC-DC3, men så helt plötsligt kom det upp ett alternativ
JJC Multifunktionell Timerfjärrkontroll med Klämma för Stativhållare för Nikon ZR Z5II Z50II, Fujifilm X-E4 X-T200 X-S10 X-S20, Pentax K-70, KP Kamera Ersätter Nikon MC-DC3, Pentax CS-310 : Amazon.se: Elektronik
JJC Multifunktionell Timerfjärrkontroll med Klämma för Stativhållare för Nikon ZR Z5II Z50II, Fujifilm X-E4 X-T200 X-S10 X-S20, Pentax K-70, KP Kamera Ersätter Nikon MC-DC3, Pentax CS-310 : Amazon.se: Elektronik
www.amazon.se
Jonson
Aktiv medlem
Fantastiska nyheter bra jobbatJag har letat i ett halvår och skulle precis skriva att jag inte har hittat någon annan än Nikons MC-DC3, men så helt plötsligt kom det upp ett alternativ
JJC Multifunktionell Timerfjärrkontroll med Klämma för Stativhållare för Nikon ZR Z5II Z50II, Fujifilm X-E4 X-T200 X-S10 X-S20, Pentax K-70, KP Kamera Ersätter Nikon MC-DC3, Pentax CS-310 : Amazon.se: Elektronikwww.amazon.se
ztenlund
Aktiv medlem
Bara så att du är medveten om det så kan man ställa in upp till 15 minuter slutartid på nyare Nikon genom att aktivera slutartider över 30 sekunder i manuellt läge via en inställning. Man kan också använda Time istället för Bulb och får då ett tryck för att öppna slutaren och ett för att stänga, istället för att man behöver hålla ned knappen hela tiden.