henrikgbg
Aktiv medlem
Hej!
Tänkte testa på Flash, så jag har laddat ner det från Adobes hemsida (gratis 30 dagars trial).
När jag installerar det så möts jag av ett problem, precis när filerna ska installeras så dyker det upp en ruta där det står "please insert adobe cs3 proffesional to continue installation"
någon som vart med eller har någon lösning på det?
Funkade finfint att installera det på min stationära dator, men vill ha det på min arbetslaptop (stationära är kopplat till tv:n så det blir väldigt ansträngande att jobba med det långa avståndet)
Tänkte testa på Flash, så jag har laddat ner det från Adobes hemsida (gratis 30 dagars trial).
När jag installerar det så möts jag av ett problem, precis när filerna ska installeras så dyker det upp en ruta där det står "please insert adobe cs3 proffesional to continue installation"
någon som vart med eller har någon lösning på det?
Funkade finfint att installera det på min stationära dator, men vill ha det på min arbetslaptop (stationära är kopplat till tv:n så det blir väldigt ansträngande att jobba med det långa avståndet)




