Annons

Fota öresundsbron och turning torso

Produkter
(logga in för att koppla)

andreassofus

Aktiv medlem
Är i skrivande stund nere i Skåne och funderar på om jag skulle fota dessa två saker när jag ändå är här. Antigen ikväll eller i morgon kväll.
Eftersom det är helt oplanerat så här jag inte kollat upp på var man brukar stå eller var man lämpligast ska stå för att fota dessa.

Är inte heller känd i Malmö så jag hittar ingenstans. Men finns det något namn eller plats som jag kan knäppa in på min gps som tar mig till rätt ställen ?

Väldigt tacksam för alla tips jag kan få

/andreas
 

andreassofus

Aktiv medlem
Japp. Men du får väl promenera runt lite för att hitta det du tycker är bästa läge för foto.
Och det är ganska långt från bron.
Okej, blir kanske svårt att hinna båda på samma kväll då. Ljuset måste ju vara rätt. Får kanske nöja mig med rök då. Känns som det blir bäst även om den är välfotad 😊
 
Fota Öresunds bron i längdriktning från Sverige går fint från:
"Luftkastellet"
Utsiktsvägen 10
216 30 Malmö

Går man ner mot vattnet finns det en grusväg under bron, så man kommer riktigt nära...

God tur!
//Niclas
 

andreassofus

Aktiv medlem
Fota Öresunds bron i längdriktning från Sverige går fint från:
"Luftkastellet"
Utsiktsvägen 10
216 30 Malmö

Går man ner mot vattnet finns det en grusväg under bron, så man kommer riktigt nära...

God tur!
//Niclas
Tackar så mycket. Åkte dit efter ditt tips så jag står här nu vid den där utsiktsplatsen. Verkar vara ett bra läge för att fota bron.
Ser dock på vädret att dom gått ut med klass 1 varning för stora mängder regn ikväll. Självklart just i Malmö. Jaja jag får se. Jag har paraply med mig ☺
 
ANNONS