Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto Sökes Vinnarbild "aktuell fotografi" kring år -92-93

Produkter
(logga in för att koppla)

Mazer79

Ny medlem
Jag är på jakt efter ett fotografi som vann en tävling i "aktuell fotografi" (FOTO) kring -92 tror jag det var. Temat på tävlingen var geometri tror jag... , mitt minne kring detta är väldigt luddigt.

Nu undrar jag om någon här vet vem som tog detta foto? om hon eller han finns representerad på den här mötesplatsen, ni kanske känner personen jag efterfrågar, eller vet i vilket nummer av tidningen som bilden publicerades?

Anledningen till att jag frågar är att jag och två vänner under sommaren kring det här årtalet gick på stan och blev tillfrågade om vi ville bli fotograferade. Symboliken fotografen ville fånga var "triangel".

Nu var det här ett par år sedan och var väldigt ung 11-12år. På biblioteket såg jag vinnarbilden publicerad i "aktuell fotografi" ett halvår-år senare. En klasskompis tyckte jag skulle riva ut sidan för att spara. Skötsam som man är så lät jag den få vara kvar.

Skulle vara roligt att få se detta foto igen....

ANNONS
Götaplatsens Foto