Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Foto träff : 20 eller 21 Januari
- Trådstartare mimmi34
- Start datum
Picture
Aktiv medlem
Som det ser ut nu så funkar det för mig med, men vi får starta tidigt för att hinna med. Nu kommer säkert Tommy med någon kommentar angående min Mitsubishi men kom ihåg - det grundas bara på avundsjuka. Sist kallade han den riskokare...
Funderar lite på Tjärnö och Saltö utanför Strömstad... kan det vara något? Saltö är häftigt med sina ovanliga klippor och diabasgångar... öde sandstränder finns också.
Förresten... Tommy? Vi kan väl ta min bil första halvan av vägen så tar vi din bil (nåja) den andra?
Hans - logistikekvilibrist (som är ett jättesvårt ord att stava rätt till). Ger många poäng i Alfapet.
Funderar lite på Tjärnö och Saltö utanför Strömstad... kan det vara något? Saltö är häftigt med sina ovanliga klippor och diabasgångar... öde sandstränder finns också.
Förresten... Tommy? Vi kan väl ta min bil första halvan av vägen så tar vi din bil (nåja) den andra?
Hans - logistikekvilibrist (som är ett jättesvårt ord att stava rätt till). Ger många poäng i Alfapet.
Senast ändrad:
Tes
Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Som det ser ut nu så funkar det för mig med, men vi får starta tidigt för att hinna med. Nu kommer säkert Tommy med någon kommentar angående min Mitsubishi men kom ihåg - det grundas bara på avundsjuka. Sist kallade han den riskokare...
Men Hans...det är ju en riskokare!
Picture
Aktiv medlem
Tes skrev:
Men Hans...det är ju en riskokare!En riktigt gammal muschibuschi också dessutom!!
Hmmm... sitter just nu och ruvar på hämnd... se upp Tesa, jag vet var din brevlåda bor...
Tes
Aktiv medlem
Hö hö...och jag vet precis avståndet från din hjässa till dina fotknölar...med lite snabb matematik och hjälp av den "Gyllene regeln" så vet jag precis var jag ska kasta upp foten nästa gång!
Och det blir inget räcke där jag poserar vackert för att fångas på bild inte!
Nä, ok det var slag under bältet, men som sagt. Sätt igång bara, jag är på G sörru! =)
Och det blir inget räcke där jag poserar vackert för att fångas på bild inte!
Nä, ok det var slag under bältet, men som sagt. Sätt igång bara, jag är på G sörru! =)
murdoc
Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
...och han ruvade... och han ruvade... och! Så kom han på det! Så skulle hämnden se ut... hahahahaaaa... (skrattar lite sinnessjukt)... det här blir kul...
Jag fick en bild i skallen på Professor Baltazar när han vankar av och an och funderar (ruvar?) på idéer.
Sen transformerade han sig till Hans som går fram och tillbaka i vardagsrummet och smider planer för en intet ont anande Terese. =D
Det här kan bli hur ont som helst.....
Ta dig i akt, Terese.
Tes
Aktiv medlem
Baltazaar! Har du tagit självporträtt alltså?
*två horn i pannan*
Ja, det är ju inte bara hjärnan som är lik isåfall! *hoppsan, nu fick jag svans också!*
Ja, jag menar du brukar ju ha både hängslen och sådana byxor väl?
Nä, Tommy, jag är inte speciellt bekymrad faktiskt. Han har ju inte ens lyckats odla fram det där flygande trädet än så det lär nog dröja innan jag blir attackerad! Dessutom har jag motvapen nuförtiden. En orange katt med tillhörande kattlåda och fet mjukishumla är inte att leka med!

Ja, det är ju inte bara hjärnan som är lik isåfall! *hoppsan, nu fick jag svans också!*
Ja, jag menar du brukar ju ha både hängslen och sådana byxor väl?
Nä, Tommy, jag är inte speciellt bekymrad faktiskt. Han har ju inte ens lyckats odla fram det där flygande trädet än så det lär nog dröja innan jag blir attackerad! Dessutom har jag motvapen nuförtiden. En orange katt med tillhörande kattlåda och fet mjukishumla är inte att leka med!