Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto

Produkter
(logga in för att koppla)

EricSthlm

Avslutat medlemskap
Är det Helena Karlsson (från detta forum) vars bild som kommit på plats 4 i senaste FOTO tidningen?

Eric

jupp, det är ju hennes IRdia som kom med.
Tror nog att hon är stolt över den :), hon sa ju att den hade kommit med i utställningen i skolan där på andra sidan Nordsjön.

Är det hon som brukar skylla på att hennes mamma skickar in bilder eller tänker jag på någon annan? :D Kul i vilket fall som helst, man får väl gratulera.

Ännu har väl inte senaste numret av FOTO kommit ut i butikerna? Den 22:e är ju det egentliga datumet? Är man prenumerant så förstår jag...

/Förundrad

forstheim, vad är det du förstår? Jag prenumererar men jag får alltid tidningen efter att jag har sett den i butiken :mad:

VA???

Prenumeranter borde väl ändå få tidningen i förväg??....eller är det så att man "straffas" som prenumerant för att man får den billigare?

Det kan jag inte förstå i så fall...för jag tycker det är mer logiskt att en prenumerant ska få tidningen i förväg än efter att den kommit ut.

/Fortfarande förundrad..

Jim bor säkert ute i skogen och får därför tidningen lite senare. :D
Tidningen kom i dag och den brukar komma lite tidigare än i butikerna.

Tänkte väl det..:rolleyes:

Även en tidning måste ju vara mån om sina regelbundna "kunder". Samma dag som butiksutkomst vore kanske inte så konstigt..men inte dagar efter..

Det är kanske ett specialfall!?

/Inte längre förundrad :p

Jim:du måste lägga dig i bakhåll för brevbäraren,det är han som tjyvläser din tidning och det enda som hjälper är en omgång prygel med kameraremmen..:)))
mvh/gunte..

Hahaha..den var kul!! :D

Bara Jim inte får betala en extra fraktavgift också för frakten ut i skogen. Risken är då att löspriset blir dyrare än för en icke prenumerant!?

Inget illa ment Jim... ;)

Vänligen Jonas

Den låg faktiskt i brevlådan när jag kom hem idag. Jag är imponerad!

Apropå tidningar, det var en blänkare om fotosidan.se i Expressens Leva Bo-bilaga idag. Nu blir nog servern mer nerlastad än vanligt :)

jag fick som sagt min tidning redan igår. och både lösnummer och prenumerationer är prissänkta. trevligt.

Får man tillbaka de där 7 kronorna per nummer som man redan betalt tro?
Jag har ju betalt för mer än vad prenumationen kommer kosta nu.

ANNONS
Götaplatsens Foto