Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografera en dag i Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej Jonas!
Ber om ursäkt för ett sent svar.
Jag håller med dig helt om att ni inte har tryckt på så hårt med egenreklam i boken. Det var mest den totala tystnaden kring värdet av marknadsföring jag reagerade på.

Roligt att höra att projektet har gett er energi, för egen del som fritidsfotograf tyckte jag att det var jättekul att ha ett projekt med en definierad ram att jobba inom. Det var iallafall inspirerande för mig och jag tycker att jag fick ur mig ett par bra bilder den dagen.

Ha en god fortsättning och ett gott nytt år!
/Henning.

Vi tog till oss av "kritiken" och hörde av oss till Resumé: http://www.resume.se/nyheter/media/2012/01/25/foto-orgien-i-malmo-blir-bok/

Får se om dom kan rätta till datumet i artikeln som blivit fel, eller snarare "släpptes i december" :)

Lördagen den 4:e februari är det premiär på utställningen! Ses vi där?

Planerar att sticka dit på lördag vid 14, har aldrig tidigare varit inblandad i något som har slutat på museum så det vill man ju inte missa!
/Henning

ANNONS
Götaplatsens Foto