Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foton från 1980-talet (Stockholm och Västerås)

Produkter
(logga in för att koppla)

Yasashii

Medlem
Hejsan,

jag undrar om det är någon som har koll på var man möjligen kan få tag på foton från 1980-talet, föreställandes den stora torgliknande korsningen mellan Tegnergatan och Sveavägen i Stockholm, samt Engelbrektsplan (samt huset i anslutning till det) i Västerås. Någon som har koll får gärna svara eller ta kontakt med mig. :)

Tack på förhand!

jag undrar om det är någon som har koll på var man möjligen kan få tag på foton från 1980-talet, föreställandes den stora torgliknande korsningen mellan Tegnergatan och Sveavägen i Stockholm, samt Engelbrektsplan (samt huset i anslutning till det) i Västerås. Någon som har koll får gärna svara eller ta kontakt med mig. :)

Kolla med Stockholms stadsmuseum. De har en stor bildbank med historiska bilder från Stockholm.

ANNONS
Götaplatsens Foto