Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Fotosafari 23/8 [sthlm]

Produkter
(logga in för att koppla)

Nome Nescio

Aktiv medlem
Sitter återigen hemma och deppar över det dåliga vädret, men det kanske ser ut att kunna bli upphåll några timmar i morgon och det vill jag ta till vara på.

Kan tänka mig en stads vandring, fågelspaning, egentligen vad som hällst, bara det är foto och kostnaden är rimlig(dvs inget bilåkande till värmland). Kollar av tråden några gånger i kväll och i morgon fm.

Under min förra sjukskrivningsperiod var jag ute och gatufotade 8 timmar per dag. Foto är ju lite av ett enmansgöra, varför inte ge dig ut själv?

Mvh.A

Jo, det är klart att man kan vara själv. Men det är roligare om man är flera och för mig är det lättare att hitta inspiration i en grupp.

Tjena Per!

Jag kan tänka mig att hänga med om det blir eft luch?

Har du några idéer?

//Marcus

Bilagor

• 3840-rysk-ubåt-besk-sv-40k.jpg
    3840-rysk-ubåt-besk-sv-40k.jpg
    39.7 KB · Visningar: 270
Nu har vi bestämt att träffas 14.15 vid muren ovanför plattan, alltså typ korsningen Drottninggatan/Kulturhuset.

Vill du hänga med Per är du väldigt välkommen.
Ber om ursäkt för att jag kapar din fotosafaritråd.

/Jon

Jag skall försöka ta mig in, måste bara kolla vad som händer med allt regn. Jag ringer när jag kommer in ifall jag inte hinner till utsatt tid.

Ja, då kör vi 14:15 !

Kom igen nu Per Väder har ju inget med bra bilder att göra vet ja

Ta med det glada kamerahumöret så ordnar sig resten :)

Bilagor

• 2563-jon-kamera-glad-40k.jpg
    2563-jon-kamera-glad-40k.jpg
    39.1 KB · Visningar: 178
Riktig skön dag Jon och roligt var det!

Här kommer Paparazzi

Bilagor

• 4602-jon-the-photogr-klo-40.jpg
    4602-jon-the-photogr-klo-40.jpg
    39.2 KB · Visningar: 101
ANNONS
Götaplatsens Foto