Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotosidan är nere för underhållning
- Trådstartare tannler
- Start datum
AAa..det fanns två lustigheter.
1) underhåll som nästan blir underhållning utan rätt åäö.
2) det stod ingen istället för igen.
-Thomas
ps. "Den roliga" sidan finns på http://closed.fotosidan.se/
1) underhåll som nästan blir underhållning utan rätt åäö.
2) det stod ingen istället för igen.
-Thomas
ps. "Den roliga" sidan finns på http://closed.fotosidan.se/
tannler skrev:
Tror inte att det är min browser son renderar fel. Varför visas då "felet" bara i "Kommer strax"?
Därför att closed.fotosidan.se innehåller ett HTML-fel.
Det är en statisksida som ligger helt isolerad från resten av sajten, det är därför det kan bli fel på "bara den".
-Thomas
Michael f8
Aktiv medlem
talthoff skrev:
Därför att closed.fotosidan.se innehåller ett HTML-fel.
Det är en statisksida som ligger helt isolerad från resten av sajten, det är därför det kan bli fel på "bara den".
-Thomas
Och den som "står" på den sidan och trycker uppdatera kan tro att fotosidan.se är fortfarande nere.
Men jag själv skulle inte vara så klantig ;-)
/Michael
Martin det var fler än du som fick dagen förstörd, jag hade gärna druckit kaffe och läst tidningen istället för att bråttas med en trilskande databas 
Det stämmer att closed.fotosidan.se inte vet när riktiga fotosidan är frisk igen. Det är en nödsida som vi slänger upp om/när vi vi får problem. Istället för den vanliga "sidan kan inte nås" som din browser slänger upp om/när en sajt är nere.
-Thomas
Det stämmer att closed.fotosidan.se inte vet när riktiga fotosidan är frisk igen. Det är en nödsida som vi slänger upp om/när vi vi får problem. Istället för den vanliga "sidan kan inte nås" som din browser slänger upp om/när en sajt är nere.
-Thomas