Annons

Fotosidan bland skräppost

Produkter
(logga in för att koppla)
nope.. skickades vidare till borttaget... *suck* men nu tror ajg i alla fall jag vet var jag ska leta... synd bara att jag får leta bland 20 000 spam adresser... ;)

ok, hittade en till adress där i listan med fotosidan... så om någon vill skriva ett till fint inlägg så vore jag tacksam :)

Kalle_B skrev:
När jag endå har er uppmärksamhet så har ajg ytterligare en liten liten fråga.. dock kan jag leva med felet.. :)

I ett svagt ögonblick för flera månader sedan så var jag på expriment humör...

När jag får ett mail via outlook så kommer ett litet kuvert nere i högra hörnet av aktivitetsfältet. Just i denna svaga sek så högerklickade jag på den där kuvertet och valde "dölj symbol" eller liknande.. nu är den borta för alltid :( och jag kan baske mig inte hitta hur jag ska få tillbaka det...

Så kan någon tipsa om även det så har ni gjort min dag!

Förvisso Outlook 2003 men det kan funka..

Tools/Options/Email-Options/Advanced EmailOptions.

Finns ett antal kryssrutor där varav en bör vara märkt " Visa en brevsymbol i ***-rutan"

Tjabloom!! nu stannade mailet kvar i Inkorgen! tackar o bugar o kysser allas fötter, tack alla som hjälpt till..

Men va faan... vilket folk det finns! Det funkade ju strålande Fredrik! Vilket forum.. Tackar igen!! nu kan jag sova gött inatt :))

Då skall vi se...
Om du högerklickar på aktivitetslisten och väljer egenskaper. Tryck på anpassa. Där kan du välja om du vill visa om du fått nytt mail m.m. Står säkert på Alltid dåld.
Detta är på XP. :)

/r
Skönt att det löste sig. :)

ANNONS
Götaplatsens Foto