Annons

fotosidan magasin? kommit än?

Produkter
(logga in för att koppla)
Du såg inte om min bild kom med ;-) är sååååå nyfiken av mig. Skulle tro det är en kattbild, Mycket grön bakgrund. Camilla.A heter jag.

Attans, undrar varför de begärde en bild av mig då?? Alltså en presentationsbild av mig.

De begärde in en presentationsbild på mig också, och jag hoppades i min enfald att det innebar att jag fått med en bild. Bläddrade med stor upphetsning igenom tidningen när jag fick den igår, men det visade sig att ingen av mina bilder kommit med :-(
Antar att de begär in presentationsbilder på alla som laddat upp bilder till tidningen...

De begärde in en presentationsbild på mig också, och jag hoppades i min enfald att det innebar att jag fått med en bild. Bläddrade med stor upphetsning igenom tidningen när jag fick den igår, men det visade sig att ingen av mina bilder kommit med :-(
Antar att de begär in presentationsbilder på alla som laddat upp bilder till tidningen...

ja det var nog så tyvärr. Jag som hade hoppats. Men jag kom med i nåt större. :-D

Metrophotochallange :-D

Jaha, då börjar det bli dags att tänka på att bege sig till tidningshandlaren snart. Köper tidningen lösnummersvis. Min erfarenhet av prenumerationer har varit lite för dålig. I flera fall har de tidningar jag prenumererat på varit ute i affärerna ett par dagar innan jag som prenumerant fått den i lådan. Men man kanske skulle ta och testa den här tidskriften för att se hur det fungerar. Man vill ju inte vänta för länge på en godsak, eller hur?

ANNONS
Götaplatsens Foto